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職種 : 金融・不動産-銀行系
正社員

与信審査業務

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 ご経験を活かし、当行の与信審査業務をお任せいたします。
当ポジションは、与信審査業務全般をお願いするものであり、各営業店担当者からの相談受付から審査承認までの一連の業務を総合的に行っていただきます。

業務内容:
与信審査チームでの与信審査業務
※将来的にはチームリーダー〜当行の経営幹部を目指していただきます。

顧客は法人・個人いずれも日系クライアントがほとんどで、業績も安定しています。
預金保険機構対象金融機関、全国銀行協会加盟の外資系銀行の日本法人です。
不動産担保に関わる与信審査業務が中心となります。

応募条件

学歴 高卒以上
語学力 不要
スキル・資格 都市銀行・信託銀行・地方銀行・信用金庫で与信審査業務経験をお持ちの方

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 港区
最寄 田町

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 平日 8:45〜17:15

給与待遇

年収 500万円以上
休日休暇 年間休日日数:120日
完全週休二日制(土日)、祝日、年末年始休暇(12月31日〜1月3日)、有給休暇、特別休暇、慶弔休暇
福利厚生 社会保険完備
年収500万円〜1000万円 年俸制 賞与年2回 退職金

企業情報

設立 2009年1月8日
資本金 300億円
従業員数 280人
業種 銀行
事業内容 銀行業
正社員

内部監査業務

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 ご経験を活かし、当行の内部監査業務をお任せいたします。
当ポジションは、業務拡大及び新規事業拡大に伴う業務量増加に伴う募集です。

業務内容:
監査チームでの内部監査業務
※将来的にはチームリーダー〜当行の経営幹部を目指していただきます。

顧客は法人・個人いずれも日系クライアントがほとんどで、業績も安定しています。
預金保険機構対象金融機関、全国銀行協会加盟の外資系銀行の日本法人です。

応募条件

学歴 高卒以上
語学力 不要
スキル・資格 都市銀行・信託銀行・地方銀行・信用金庫・外資系銀行・外銀で内部監査業務経験をお持ちの方
英語力不要

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 港区
最寄 田町

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 平日 8:45〜17:15

給与待遇

年収 500万円以上
休日休暇 年間休日日数:120日
完全週休二日制(土日)、祝日、年末年始休暇(12月31日〜1月3日)、有給休暇、特別休暇、慶弔休暇
福利厚生 社会保険完備
年収500万円〜1000万円 年俸制 賞与年2回 退職金

企業情報

設立 2009年1月8日
資本金 300億円
従業員数 280人
業種 銀行
事業内容 銀行業
正社員

ドイツの自動車会社のCredit Operations 法人顧客審査:財務分析、リスク分析

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 POSITION DETAIL
The position is Corporate Credit Analyst in Credit Operations department. The main responsiblity is to perform credit assessment and annual review of Corporate customers for credit line setting. Financial analysis and business performance analysys need to be performed in line with the credit guideline provided by the headquarter in Germany.

与信審査部門での法人顧客審査を担当するアナリストのポジションになります。商品を継続的に購入される法人顧客に対する与信枠設定にかかる審査を担当します。ドイツ本社から提供されるガイドラインにしたがって、財務分析やビジネス分析を行うことが主な仕事です。

JOB DESCRIPTION
1. Credit Underwriting of Corporate Fleet customers; analyzing customer’s financials and business and assessing credit and collateral risks, writing up analysis results and recommendations and presenting to stakeholders.
2. Perform customer visit to get information and better understand the customer and its business
3. Reviewing and improving policies, processes and systems

1. 法人顧客審査:財務分析、リスク分析、分析結果の英語による文書化及び報告
2. 情報収集のための顧客訪問
3. 審査方針、プロセス、システム等の改善

CAREER PATH
After working for several years in this position, the position holder has a possibility to experience different position (e.g. credit analyst for Passenger Car business, Sales, Operations, Finance and Controlling ) or pursue management position depending on development level.

当該ポジションを数年経験した後、本人の能力開発レベルに応じて、他部門への異動(乗用車審査担当、営業、業務、ファイナンス部門)や管理職への登用も可能性あり。

応募条件

学歴 大学卒以上
スキル・資格 REQUIREMENTS
1. Education & work experience
- University degree in Finance, Economics, Business Administration, Mathematics/Statistics or equivalent degree
- At least 3 years working experience in the credit area in banks/financial institutions
- Working experience in a multicultural environment is preferred
- Experience/knowledge in commercial vehicle market is preferred but not mandatory

2. Language skills
Be able to communicate effectively verbally and in writing both in Japanese and English

3. Technical Knowledge
- Good understanding of Financial statements
- Advanced financial analysis skills to make accountable credit decisions
- Strong affinity towards numbers, excellent analytical and logical thinking
- Microsoft office (PowerPoint, Excel, Word) - Intermediate level

4. Competencies
- Excellent communication and social competence skills
- Ability and willingness to take new challenges and adapt to changes, agile
- High degree of reliablity and independence, and strong team player
- High motivation to learn/grow

1.学歴、職歴
大卒以上(経済、経営専攻が望ましい)
金融機関で3年以上の審査経験
多国籍企業やそれに準ずる企業での勤務経験があれば望ましい
商用車ビジネスにおける経験があれば望ましい

2.言語
日本語及び英語でビジネス上問題なくコミュニケーションできるレベル(スピーキング、ライティング)

3.求められるスキル
財務分析の知識
論理・分析力
MSオフィス(パワーポイント、エクセル、ワード) 中級レベル

4.求められる人物像
高いコミュニケーション力、対人力
チャレンジや変化を前向きに捉えられる方、柔軟でスピード感がある方
信頼できる、チームプレーヤー
学ぶことに積極的な方

勤務地

勤務地 神奈川県
転勤 あり
勤務地詳細 新川崎

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 フレックスタイム制(標準的な時間は9:30-18:00)

Working hour
Flextime (Main working time: 9:30 - 18:00)
Over time is limited due to the company regulation

給与待遇

年収 600万円以上
休日休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、年間休日121日
福利厚生 各種社会保険完備他
600〜750万円程度(時間外勤務手当を除いた年収概算)
賞与年2回、通勤手当、時間外手当

企業情報

設立 1986年1月21日
資本金 156億
従業員数 497人
業種 自動車・輸送機器関連
事業内容 自動車とその関連製品の輸入・販売およびサービス
正社員

Sales Promotion development 金融商品開発

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 JOB DESCRIPTION

1. New product/Service development and improvement
- Developing new and enhance the existing product/services
- Design business process of new products through coordination, negotiation and alignment with other departments
- Create IT system change request jointly with IT colleagues
- Negotiation and alignment with business partners (Shinpan), brand partner, Region HQ, internal stakeholders to achieve successful implementation
- Support project manager for project setup and project managements
- Material preparation and making presentation in English to obtain approval by Senior Leadership Team
- Create or maintain the Global Product Data base for new and existing products.

2. Improvement of Finance sales processes
- Making proposal of new process development and improvement based on market demands by close communication with brand partner and dealer
- Consider the system impact and create business requirement documents
- Communication and negotiation with internal and external stakeholders for the seamless roll out
- Roll out managements

3. Digital marketing
- Digital tool development
- Project initialization together with project manager
- Budget planning
- Create realistic business proposal for digital tool
- Communicate with Region HQ and vendor for new tool development
- Create Business Requirement Documents
- Roll out management

応募条件

学歴 大学卒以上
語学力 日本語
スキル・資格 REQUIREMENTS

1. Education & work experience
Bachelor’s degree
Project management
New product development

2. Language skills
English (TOEIC score 500~600) Japanese native level

3. Technical Knowledge
Basic Microsoft office skill

4. Competencies
Has an experience in Automobile industry

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 品川区
最寄 品川シーサイド

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 フレックスタイム制(標準的な時間は9:30-18:00)

Working hour
Flextime (Main working time: 9:30 - 18:00)
Over time is limited due to the company regulation

給与待遇

年収 400万円以上
休日休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、年間休日121日
福利厚生 各種社会保険完備他
400〜600万円程度(時間外勤務手当を除いた年収概算)
賞与年2回、通勤手当、時間外手当

企業情報

設立 1986年1月21日
資本金 156億
従業員数 497人
業種 自動車・輸送機器関連
事業内容 自動車とその関連製品の輸入・販売およびサービス
契約社員

乗用車・商用車ファイナンス商品 契約関連事務 Contract administrator for loan and lease products

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 ドイツの自動車会社専属の金融会社として、乗用車及び商用車をより多くのお客様に愛用戴ける様、リース商品、ローン商品の開発に取り組んでおります。

乗用車、商用車双方のファイナンス契約に係る全ての事務処理を担当する業務部門です。業務においては正確性とスピード、さらにはファイナンスに関する幅広い知識が要求されますが、常に前向きで積極的に発言、行動する方を歓迎する風土があります。

1. リース/割賦契約締結関連業務
− 契約データ及び契約書類作成業務
− 契約書類の受領・確認業務
− 車両登録関連書類の発送及び登録情報の確認業務

2. 支払い関連業務
− 販売店への車両代支払い業務
− 任意保険関連書類の確認及び保険料支払い業務

3. トレーニング、業務改善その他上記業務に付随する業務
− 新規スタッフへの業務指導、派遣社員の業務コントロール
− 担当業務に関するプロセス策定・改善の実施
− マニュアル、資料作成

JOB DESCRIPTION

1. Contract origination
・Enter data and prepare documents for finance contracts
・Verify data and documents operated by staffs, and approve each transaction
・Answer to inquiries from team members and/or other sections
・Make a primary level of judgement for the irregular operation, and escalate it to the team leader or manager if required
・Make a final check for enclosed documents

2. Contract activation
・Verify the documents sent from dealers/customers
・Verify data and documents operated by staffs, and approve each transaction
・Answer to inquiries from team members and/or other sections
・Make a primary level of judgement for the irregular operation, and escalate it to the team leader or manager if required
・Execute contract activation
・Generate and send a payment notice for customers
・Control document scanning and data archiving in Document Management system

3. Disbursement
・Verify the completeness of all of the collected documents required for disbursement
・Execute or approve the payment request
・Check and process insurance invoice
・Administrate dealer information in the contract management system
・Register dealer information in the contract management system

4. Other
・Pursue the best practices, and propose and carry out new ideas that would bring operational optimization
・Train and support new staff
・Monitor the day-to-day operations to ensure smooth progress

応募条件

学歴 大学卒以上
語学力 日本語
スキル・資格 資格
応募条件

学歴、経験
・ファイナンス会社や銀行、生損保会社等の金融機関での2年以上の実務経験
・4年制大学卒業

言語
・日本語:母国語
・英語:ビジネスレベル(TOEIC650以上)

知識
・自動車販売や車両登録業務に関する知識

能力
・データ入力、書類作成、書類確認業務における正確でスピーディーな対応スキル
・コミュニケーション能力、及び部内外の関係者との適切な連携ができること
・ 業務改善に向けた問題解決能力と既存のプロセスに囚われない発想力
・ 目標達成に向けチーム内でサポートし合う協調性

REQUIREMENTS

Education & Work experience
・At least 2 years experience in Operations in financial company
・Bachelor degree from a university

Language skills
・Japanese: Native level
・English: Business level (TOEIC 650+)

Competencies
・Accuracy, excellent speed, and ability to pay attention towards the details of the contract and find out the flaws Good communication and negotiation skills
・Ability to tackle difficult problems and devise proper solutions
・Strategic and innovative thinking to drive change
・Build and maintain collaborative relationships

Technical Knowledge
・Knowledge of finance product (Lease, Instalment sales and Loans)
・Understanding operation procedures and relevant law and regulations
・Knowledge of finance product (all of leasing, instalment sales and loan)
・Understanding of operation procedures and relevant laws and regulations
・Familiarity with vehicle sales and registration process

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 品川区
最寄 品川シーサイド

勤務体系

雇用区分 契約社員
勤務時間 フレックスタイム制(標準的な時間は9:30-18:00)

Working hour
Flextime (Main working time: 9:30 - 18:00)
Over time is limited due to the company regulation

給与待遇

年収 400万円以上
休日休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、年間休日121日
福利厚生 各種社会保険完備他
400〜600万円程度(時間外勤務手当を除いた年収概算)
賞与年2回、通勤手当、時間外手当

企業情報

設立 1986年1月21日
資本金 156億
従業員数 497人
業種 自動車・輸送機器関連
事業内容 自動車とその関連製品の輸入・販売およびサービス
正社員

銀行のイノベーション(FinTech)

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 FinTech分野において、様々な商品・サービスの開発を推進する
イノベーション、金融商品開発、ICT, システム

・ブロックチェーン技術を活用した決済サービスの提供
・モバイルアプリの提供
・クラウドファンディングの活用
・リテール分野における審査部門の構築

応募条件

学歴 高卒以上
スキル・資格 金融商品開発、ICT, システムの経験があり、下記のいずれかの経験をお持ちの方

・ブロックチェーン技術を活用した決済サービスについて調査経験、実証経験のある方 SEの方歓迎
・モバイルアプリの提供の事業経験のある方 SEの方歓迎
・クラウドファンディングのレギュレーション(規制)および対顧客向けサービス開発者の方 SEの方歓迎
・リテール分野で審査モデル構築の経験のある方
(銀行勤務経験不問)

具体例としては
・インターネットやスマートフォン、AI(Artificial Intelligence、人工知能)などを活用したサービスを提供のためのシステム開発をした人。
・資金の貸し手と借り手を直接つないだり、Eコマースと結びついた決済サービスシステムの開発者
・スマートフォンを利用した金融サービスシステムの開発者
・ビットコインのような仮想通貨や、ブロックチェーンおよび分散型台帳技術の開発者
・改ざん防止技術者

勤務地

勤務地 東京都
勤務地詳細 千代田区
最寄 大手町

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 8:50〜17:10

給与待遇

年収 700万円以上
休日休暇 ◆休日  土日祝日(完全週休2日制)
◆有給休暇 年次休暇、連続休暇 他
福利厚生 ◆社会保険 雇用保険、健康保険、厚生年金保険、労災保険、介護保険
年収 700万円〜1200万円程度

企業情報

設立 2013年7月1日
資本金 1兆4,040億円
従業員数 29,452人
業種 銀行
事業内容 主要な業務の内容

・預金業務
預金
当座預金、普通預金、通知預金、定期預金、別段預金、納税準備預金、非居住者円預金および外貨預金等を取り扱っています。

譲渡性預金
譲渡可能な定期預金を取り扱っています。


・貸出業務
貸付
手形貸付、証書貸付および当座貸越を取り扱っています。

手形の割引
銀行引受手形、商業手形および荷付為替手形の割引を取り扱っています。


・商品有価証券売買業務
国債等公共債の売買業務を取り扱っています。
・有価証券投資業務
預金の支払準備および資金運用のため、国債、地方債、社債、株式およびその他の証券に投資 しています。
・内国為替業務
送金為替、当座振込および代金取立等を取り扱っています。
・外国為替業務
輸出、輸入および外国送金その他外国為替に関する各種業務を取り扱っています。
・社債受託および登録業務
担保付社債信託法による社債の受託業務、社債の管理の受託業務、公共債の募集の受託業務、公共債の登録業務等を行っています。
・附帯業務
代理業務
日本銀行代理店、同歳入代理店および同国債代理店業務ならびに地方公共団体の公金取扱業務
株式払込金の受入代理業務ならびに株式配当金および公共債元利金の支払代理業務
政府系金融機関の代理貸付に関する業務
勤労者退職金共済機構等の代理店業務
保護預りおよび貸金庫業務
有価証券の貸付
債務の保証(支払承諾)
金の売買
公共債の引受
国債等の公共債および証券投資信託の窓口販売
コマーシャルペーパー等の取り扱い
金利、通貨、商品等のデリバティブ取引
保険商品の窓口販売
宝くじに関する業務
信託代理店業務
コンサルティング業務
金融商品仲介業務
確定拠出年金業務
正社員

投資銀行部 事業創生(営業担当)

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 【職務内容】
・事業再生ファイナンス業務
・成長企業ファイナンス業務
・アセットファイナンス業務
・対象企業の事業性分析・評価
・稟議書等、行内クレジットプロセスに必要な書類等の作成
・融資実行手続き及び実行後のモニタリング(含む自己査定)

【職務の魅力】
日本で最初にDIP融資に取り組んだ事業再生の歴史があり、事業性評価のスキルは本邦随一と評価されています。弁護士・アドバイザリー・金融機関からの厚い信頼をベースに案件が持ち込まれ、若手であってもプロジェクトを中心的に遂行するチャンスが多く、個別案件に対する最適なソリューション提供を通じて、自身の成長を実感できます。

応募条件

学歴 大学卒以上
スキル・資格 【経歴】
(必須)銀行での業務経験3年以上、
    又は、コンサルティング会社、M&Aアドバイザリー会社等で企業/事業評価等の経験3年以上
(任意)・事業再生領域における実務経験
    ・M&A関連ビジネスの実務経験
    ・ベンチャー企業支援ビジネスの実務経験

【スキル】
(必須)・コーポレートファイナンス、企業・事業評価に関する知識、経験
    ・決算書の理解・財務分析能力
    ・コミュニケーション能力
(任意)・財務3表のモデリングスキル
    ・証券化関連スキル
    ・不動産評価スキル
    ・公認会計士、公認会計士補の有資格者歓迎

【語学】
・英語スキルあれば尚可。

【学歴】
・大学卒業以上(留学経験あれば尚可)

【その他】
新しい取り組みに対しても前向きで情熱的な方、プロフェッショナル志向で明るく快活な方を歓迎します。

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 港区
最寄 溜池山王

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 平日 9:00〜17:30

給与待遇

年収 400万円以上
休日休暇 ■休日:     
完全週休2日制

■休暇:     
有給休暇(最大20日)、年末年始休暇、特別休暇(結婚、出産、看護、療養、忌引等)
※当行では、年次有給休暇を取得する上で、年度内に連続した5営業日の連続休暇取得を必須としています
福利厚生 社会保険完備
年収 400万円〜800万円程度+賞与

企業情報

設立 2001年4月
資本金 260億円
従業員数 1138人
業種 銀行
事業内容 第二地方銀行
正社員

市場外為事務部(外為事務・外為企画)

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 <役割>
・市場性取引、外為関連の決算業務(主にデリバティブ関連)
・海外ビジネス推進プロジェクトにおける企画、管理担当
・フロント・ミドルオフィス、IT、コンプライアンス、事務統括等の関連部署との連携およびバックオフィスとしての牽制

<業務範囲>
外為取引全般に係る事務手続および新規業務の取組推進
1.関連システムによる取引(外国送金、貿易、CMS等)管理
2.勘定処理および対外決済(SWIFT、日銀ネット、外為円決済 等)
3.各種プロジェクト・企画案件の遂行、事務管理、実務遂行
4.当局報告、外為報告、行内関連部署、社外取引先との連絡 ほか
※以下の業務についての経験もあれば尚可
1. 各種プロジェクト、企画案件の企画・遂行
2. 決算計数、当局報告計数の作成
3. 行内システムと連携したEUC開発 (レポーティングツールの作成など)

応募条件

学歴 大学卒以上
スキル・資格 【経歴】     
銀行における市場性・外為関連取引のバックオフィス業務に係る一定以上の知識・経験

【学歴】     
大学卒以上          

【語学】     
日本語・英語(最低でも簡単な契約書類の読解が出来るレベル)

【人物像】   
・チーム内・関係部署のどのレベルの人に対しても円滑なコミュニケーションが図れる
・仕事に対して意欲的である
堅実な日常業務遂行能力と前向きな変化を導き出す動力を備えている
・上記業務遂行に必要なPCスキル(Word・Excel・PowerPoint)を備えている

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 港区
最寄 東京地下鉄 溜池山王

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 8:45〜17:15

給与待遇

年収 380万円以上
休日休暇 ■休日:     
完全週休2日制

■休暇:     
有給休暇(最大20日)、年末年始休暇、特別休暇(結婚、出産、看護、療養、忌引等)
※当行では、年次有給休暇を取得する上で、年度内に連続した5営業日の連続休暇取得を必須としています。
福利厚生 社会保険完備
年収 380万円〜800万円程度+賞与

企業情報

設立 2001年4月
資本金 260億円
従業員数 1138人
業種 銀行
事業内容 第二地方銀行
正社員

ドイツの自動車会社の営業推進部地域担当営業課エリアマネージャー Field Operation Area Manager

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 POSITION DETAIL
The Field Operation Area Manager will be responsible for the enhancement of dealer sales within their assigned areas. They will be consulting with dealer managements on the daily sales and aftersales operations, and optimize internal processes. While also planning, organizing and executing sales promotion activities, such as hotel shows, in improving dealer sales activities.

JOB DESCRIPTION
1. Maximizing performance of sales outlets to reach sales, parts, SSI and CSI targets
- Organize and consult with sales outlets.
- Direct contact to owners, sales and after sales representatives of sales outlets
2 Supporting dealers in organizing and executing events to promote MB products
3 Feedback actual market situation and demand to related departments.
4 Development of sales measures to increase volume of sales together with related departments.
5 Supporting and assisting dealers in complex customer complaints
6 Undertaking irregular tasks requested from dealers

応募条件

学歴 大学卒以上
語学力 日本語
スキル・資格 資格
REQUIREMENTS
1. Education & Work experience
- Experience in automotive industry is preferred
- Minimum 5 years of sales experience
2. Technical Knowledge
- Strong knowledge of automotive industry or willingness to learn about automotive industries
- Tech savvy preferred
3. Competencies
- Good communication and interpersonal skills including communication with top managements.
- Demonstrated ability to work productively and maintain effective relationship in multidisciplinary and multicultural teams.
- Pro-active attitude and good problem solving skills

勤務地

勤務地 東京都
転勤 なし
勤務地詳細 品川区
最寄 品川シーサイド

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 フレックスタイム制(標準的な時間は9:30-18:00)

Working hour
Flextime (Main working time: 9:30 - 18:00)
Over time is limited due to the company regulation

給与待遇

年収 700万円以上
休日休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、年間休日121日
福利厚生 各種社会保険完備他
700〜800万円程度(時間外勤務手当を除いた年収概算)
賞与年2回、通勤手当、時間外手当

企業情報

設立 1986年1月21日
資本金 156億
従業員数 497人
業種 自動車・輸送機器関連
事業内容 自動車とその関連製品の輸入・販売およびサービス
正社員

Regional Manager(トラックファイナンス課 東海 広島駐在)

職種 金融・不動産-銀行系
職務内容 Job Descriptions
The Regional Manager is responsible in monitoring and improving our commercial vehicle dealers, branches and salesmen performance, our penetration rate, high return acquisition from risk-adjusted capital campaigns/deals and value chain services (Insurance & maintenance).

Target, performance management and Communication
- Executing structured communication with top dealer management/owner, sales management and sales staff in setting targets, performances, campaigns, sales measures and processes
- Communicating one-on-one to dealer top management/owner, sales management and sales staff about targets, performances and sales measures
- Creating presentations and analysis reports materials to support communication
- Corresponding to issues and complains from dealers and customers
Joint customer visits
- Visiting customers with low performing salesmen to negotiate to utilize financial services
- Acquiring financial statement and relevant information from customers when required by credit departments or sales support
- Execute key account management tasks for Fleet customers (Quotations, contract delivery, collection of documents, negotiation etc.).
Dealer Training
- Execute and support nation- wide dealer sales training program.
- Proactively communicating with dealers and departments to improve sales measure ad process as well as developing ad hoc training according to low performing dealers

応募条件

学歴 大学卒以上
語学力 英語、日本語
スキル・資格 Qualifications
Education & Work experience
- At least 3 years’ financial business experiences
- Good ccommunication and negotiation skills
Technical Knowledge
- Knowledge of financial products
- Knowledge of Taxation and Accounting
- Knowledge of finance related regulation
- Business level IT skills (Excel, Word, Power point)
- Business level English Skill
Competencies
- Strategic and innovative thinking to drive changes of behaviour of dealers

勤務地

勤務地 東京都 / 神奈川県 / 愛知県 / 大阪府 / 広島県 / 福岡県
転勤 あり
勤務地詳細 東京 名古屋 大阪 広島 福岡

勤務体系

雇用区分 正社員
勤務時間 フレックスタイム制(標準的な時間は9:30-18:00)

Working hour
Flextime (Main working time: 9:30 - 18:00)
Over time is limited due to the company regulation

給与待遇

年収 600万円以上
休日休暇 完全週休2日制(土・日)、祝日、年末年始、年間休日121日
福利厚生 各種社会保険完備他
600〜800万円程度(時間外勤務手当を除いた年収概算)
賞与年2回、通勤手当、時間外手当

企業情報

設立 1986年1月21日
資本金 156億
従業員数 497人
業種 自動車・輸送機器関連
事業内容 自動車とその関連製品の輸入・販売およびサービス